- Produkty sprzedawane w Sklepie są objęte gwarancją producenta lub dystrybutora.
- Sklep zobowiązuje się dostarczyć Klientowi Produkt wolny od wad istotnych i wad fizycznych. Wadą fizyczną Produktu jest jego niezgodność z umową sprzedaży, w sytuacji gdy Produkt:
- nie ma właściwości, które Produkt tego rodzaju powinien mieć ze względu na cel oznaczony w umowie sprzedaży albo wynikający z okoliczności lub przeznaczenia Produktu,
- nie ma właściwości, o których istnieniu Sklep zapewnił Klienta, w tym przedstawiając wzór,
- został Klientowi wydany w stanie niekompletnym.
Nie jest wadą fizyczną ubytek lub uszkodzenie Produktu, o którym Klient został poinformowany przed dokonaniem jego zakupu.
O niezgodności Produktu z umową nie stanowią różnice pomiędzy rzeczywistym wyglądem dostarczonego Produktu a jego wizerunkiem nieprzedstawionym na zdjęciach, jeśli są one wynikiem indywidualnych ustawień komputera Klienta (kolor, wygląd faktury materiału itp.).
- W przypadku wykrycia wady towaru, Klient powinien złożyć reklamację niezwłocznie po stwierdzeniu wady.
- Reklamacje można składać drogą elektroniczną na adres: kontakt@ambutiksc.pl lub listownie na adres siedziby Sklepu (AM Butik A. Cieślikowska, M. Spychała – spółka cywilna z siedzibą w Markach 05-270 ul. Ustronie 11C ).
- AM Butik s.c. rozpatruje reklamację w terminie do 14 dni od jej otrzymania i informuje Klienta o sposobie jej rozpatrzenia za pośrednictwem poczty elektronicznej na wskazany przez niego adres.